Sunday, September 9, 2018

Investera I Ukraina!


Nu har jag gjort något som jag funderat på att göra under flera år. Jag har startat ett företag som tillhandahåller tjänster för den som är intresserad av investera i Ukraina. Under de snart tio år som jag bott i Ukraina har jag fått enormt många frågor om hur det är här, hur saker fungerar, vilka affärsmöjligheter som finns, hur man startar företag, vad saker kostar, hur man får tag i leverantörer och mycket annat

Mitt nya företag, Ukraina Invest, tillhandahåller alla de tjänster som företagare i Sverige visar intresse för och vi gör det till priser anpassade till de mindre och medelstora företagen. Vi gör detta genom vårt omfattande nätverk i Ukraina. Detta betyder att även om vi inte kan svara på en fråga eller leverera en tjänst så kan vi alltid hitta någon som kan göra det och vi kan svara för pålitligheten hos den personen eller företaget. Pålitlighet i nätverket är centralt för Ukraina Invest.

Några exempel på tjänster är inom IT, etablering, direktinvesteringar, outsourcing, inköp

Varför just nu? Bättre situation än någonsin. Prisläget extremt konkurrenskraftigt. Riskerna kan hanteras och är stabila. Ukraina moderniseras snabbt.
Unik situation med närmande till EU
Välutbildad arbetskraft
Stor marknad 

Så har du eller någon du känner några frågor om affärer i Ukraina så är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi kommer att göra vad vi kan för att du får svar på dina frågor och kommer i kontakt med rätt personer och företag i Ukraina.

No comments:

Post a Comment